sobota, 5 kwietnia 2014

Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6

Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6

Dziś przedstawię relacje z mojej korekty Audi A4 b6 i pranie oraz czyszczenie środka.


Lakier był dość porysowany i zmatowiały przez mikro ryski, na powłoce było bardzo dużo wtopionej smoły oraz żywicy z drzew dlatego cały lakier przed sama korektą został poddany czyszczeniu glinką. Słupki boczne w czarnym połysku też były w fatalnym stanie co widać na niżej zamieszczonych zdjęciach, lampy z przodu i z tył także zostały odświeżone. Tylnia końcówka wydechu została wyczyszczona i przepolerowania pastą do aluminium i chromu taki sam zabieg przeszły wszystkie elementy chromowane na Audi A4. Tapicerka wewnątrz została wyprana oraz wszystkie inne elementy wyczyszczone APC.
Przed korektą
Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6


Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6
Po Korekcie
Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6Korekta lakieru i pranie oraz czyszczenie środka Audi A4 b6

FILM



4 komentarze:

  1. O samochód jak najbardziej powinno się dbać, takie jest moje zdanie. Oczywiście regularnie. Tym bardziej, że teraz to żaden problem jak ma się taki duży wybór odpowiednich kosmetyków samochodowych jak na https://showcarshine.pl/ . Właśnie robiłam tam niedawno zakupy. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba również moje auto tak poprawić wizualnie gdyż niedługo zbieram się do jego sprzedaży. Jestem także zdania, że to co napisano w https://kioskpolis.pl/przepisanie-oc-na-nowego-wlasciciela/ czyli przepisanie OC na nowego właściciela także jest bardzo dobrą praktyką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie czasami na pewno przyda się odświeżenie auta i tym bardziej jeśli jest on jakiejś kolizji. U mnie jak samochód popsuł się na trasie to wtedy pomoc drogowa https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/ bez problemu przyjechała mnie holować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zerknijcie sobie jeszcze tutaj https://mafra.pl/ bo ja ostatnio kupowałam kilka rzeczy rzeczy odświeżyć wnętrze auta, bo słyszałam że dobra marka. Widziałam, że do lakieru też są preparaty

    OdpowiedzUsuń