piątek, 16 grudnia 2016

Polerowanie Lakieru BMW X6 E71 3.5d xDRIVE Mirror Glaze M85 + M82

Polerowanie Lakieru BMW X6 E71 3.5d xDRIVE Mirror Glaze M85 + M82

Polerowanie Lakieru BMW X6 E71 3.5d xDRIVE Mirror Glaze M85 + M82
BMW X6 E71 3.5d xDRIVE Mirror Glaze M85 + M82
Dziś przedstawiam efekt po polerowaniu rotacyjnym oraz orbitalnym z zastosowaniem past polerskich Meguiar's : M85 Mirror Glaze® Diamond Compound Cut 2.0 oraz Meguiar's M82 Mirror Glaze Swirl Free Polish no BMW X6 E71 3.5d xDRIVE .  Po procesie mechanicznym został nałożony wosk coli 915.
 zobacz całą galerie ↓


5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dbając o własny samochód nie możemy zapomnieć również o jego wnętrzu. Powinniśmy przede wszystkim zadbać o świeżość powietrza w środku auta. Na rynku można znaleźć wiele preparatów przystosowanych do usuwania przykrej woni z pojazdu https://neutralizatoryzapachu.pl/2-pojazdy. Najczęściej spotykanymi w sprzedaży, są środki w formie sprejów, blokerów oraz żelów. Dobrym rozwiązaniem są również specjalne płyny i koncentraty do napełniania, które na bieżąco dbają o odpowiedni aromat panujący w aucie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale takie auto się prezentuje! mnie ciekawiło zawsze czy samodzielnie taką polerkę można sobie zrobić, na https://showcarshine.pl/ są widzę kosmetyki samochodowe do tego celu, do mycia tam kupuje zawsze produkty, to może i do polerowania sobie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ja jeszcze nigdy nie miałem okazji oddawać mojego auta na takie zabiegi i prędzej zajeżdżam do mechanika. W sumie ostatnim razem to dzięki pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ udało mi się dojechać na miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno bardzo dobre produkty kupisz w https://mafra.pl/ Mają doskonałe kosmetyki do aut, dobrej jakości, ja tam już kupuję od pewnego czasu i zawsze jestem zadowolony. Mają duży wybór zarówno rzeczy do czyszczenia i pielęgnacji lakieru jak i felg czy wnętrza samochodu.

    OdpowiedzUsuń